Formuła olejów motocyklowych znacząco różni się od konwencjonalnych olejów silnikowych. Duża część funkcjonujących na rynku konstrukcji motocyklowych posiada jeden wspólny obieg olejowy dla silnika, skrzyni biegów i układu mokrego sprzęgła, dlatego oleje motocyklowe muszą posiadać cechy olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych. Dodatkowo jednostki napędowe motocykli pracują w zupełnie innych warunkach prędkości obrotowych, obciążeń termicznych i mechanicznych.
Oparty na mieszance syntetycznych i mineralnych olejów bazowych LIQUI MOLY Racing 4T 10W40 może być stosowany zarówno w starszych, jak i nowoczesnych jednostkach napędowych motocykli. Niezwykle szybko rozprowadza się po kanałach smarnych silnika, natychmiast osiągając wymagane ciśnienie i temperaturę pracy. Zawartość detergentów i dodatków dyspergujących aktywnie czyści silnik z wszelkich zanieczyszczeń, powstałych w czasie eksploatacji. Niskie parowanie i ograniczone zużycie własne eliminują konieczność częstych dolewek. Olej LIQUI MOLY Racing 4T 10W40 doskonale sprawdził się podczas testów w jednostkach z katalizatorem.
Lepkość wg SAE: 10W40.
Pojemność opakowania: 1 litr.