Oleje hydrauliczne używane w automatycznych skrzyniach biegów diametralnie różnią się właściwościami od konwencjonalnych olejów przekładniowych. To od ciśnienia i kierunku przepływu oleju zależy odpowiedni wybór przełożeń. Środki smarne do automatów powinny chronić przed korozją i zużyciem, a także zapewniać płynną i szybką zmianę biegów. Większość producentów pojazdów zaleca wymianę oleju w automatycznych skrzyniach biegów co 30 000 – 60 000 kilometrów, koniecznie wraz z filtrem.
W pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów MOTUL ATF VI dedykowany jest przede wszystkim do samochodów GM i Ford, gdzie wymaga się oleju zgodnego ze standardem Dexron VI i Mercon LX. Zapewnia bardzo płynną i sprawną zmianę przełożeń bez zbędnych opóźnień. Unikalne cechy oleju MOTUL ATF VI pozwalają na obniżenie zużycia paliwa, ułatwioną pracę skrzyni biegów w niskich temperaturach, a także wydłużenie okresu eksploatacji. Produkt redukuje do minimum wibracje generowane przez koło zamachowe silnika i wszystkie ruchome elementy. W oleju MOTUL ATF VI zastosowano wysokiej jakości dodatki antykorozyjne, antypienne i przeciwzużyciowe. Pełna mieszalność z innymi olejami o tej samej specyfikacji.
Spełnia wymagania jakościowe:
· Allison C-4;
· JASO 1A;
· ZF M 1375.
Pojemność opakowania: 1 litr.